wtorek, 27 marca 2012

Wiosenne porządki


No tak. Kupiłam nową kanapę. Śliczną, małą, wygodną i nowoczesną. Żegnaj, stara wersalko i babciny charakterze pokoju! Przyjechali panowie, jakimś cudem przepchnęli wersalkę przez balkon (spokojnie, mieszkam na parterze) i mam... echo :) Ale jutro przyjedzie kanapa i będzie fajnie, a pokój wreszcie zyska wygląd, jaki powinno mieć mieszkanie młodej osoby.

A skoro wiosna, to znów zielono na talerzu Właściwie to wariacja na temat mojego ulubionego szybkiego dania. Czyli makaronu ze szpinakiem. Tym razem wersja z wkładką mięsną:

  • pół piersi kurczaka
  • przyprawa do kurczaka
  • pół łyżeczki kurkumy
  • szpinak
  • czosnek
  • sól
  • pieprz
  • odrobina śmietanki 18%
Kuraka pokroiłam, obtoczyłam w przyprawie i kurkumie, usmażyłam. Zdjęłam z patelni i usmażyłam szpinak, doprawiając do smaku i dodając śmietankę. Na koniec połączyłam z kurczakiem i jeszcze chwilkę podgrzewałam. Mozna jeść bez niczego, można z makaronem.

1 komentarz: