czwartek, 8 marca 2012

Na zimną wiosnę


Drogie czytelniczki - najlepszego z okazji Dnia Kobiet! Co smacznego naszykowali Wam dziś panowie?

Pogoda nadal przepiękna, ale zimno jak diabli. Stąd dziś na obiad coś warzywnego, ale też rozgrzewającego.
Potrzebujemy:
  • jakieś 200g bobu
  • pomidory krojone z puszki
  • pół cebuli
  • pół cukinii
  • 1-2 ziemniaki
  • ząbek czosnku
  • sól, pieprz, majeranek
Cukinię, ziemniaki i cebulę pokroiłam w plastry i razem z wyciśniętym (pardon - startym) czosnkiem kilka minut podsmażyłam na oliwie w rondlu. Dodałam bób i zalałam wodą tak, aby przykryła warzywa. Gotowałam ok. pół godziny, po czym dodałam pomidory i doprawiłam do smaku.

Nie wygląda to może jak milion dolarów, ale pachnie i smakuje wybornie!
W brzuszku ciepło, morale odrobinę lepsze. Słońce, dobre jedzenie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz