sobota, 13 lutego 2016

Terenowo, hardkorowo, Marcinkowo

Siłaczka została kierowcą terenówki!
No bo jak się chce zamieszkać na wsi, gdzie zimą śniegi, latem krzaki, a w międzyczasie błoto, to jakoś trzeba się będzie przemieszczać w kierunku terenów miejskich. I tak oto, pożegnałam swoją ukochaną Dacię i wsiadłam w maciupkie, ale jakże dzielne Suzuki. Och, trudne chwile dla mnie jako kierowcy, ja się bardzo przyzwyczajam do pojazdu i długo uczę każdego nowego. A ten jest tak totalnie różny... Ale i jaki fajny! Dzielny, nieustraszony, siedzę wysoko jak w busie i czuję się jak kierowca monster trucka ;)

Dziś małż wymyślił odwiedziny na działce. Bo pańskie oko działkę tuczy. Nosz, co za błoto... Ciapa, chlapa i półmetrowe koleiny, ja nie wiem, czym oni tam jeżdżą, ze aż tak przeorali... Ale Jimmy dał radę! Szedł mężowi pewnie. A i niżej podpisana spróbowała swych sił, na nieco bardziej uładzonym terenie. Muszę jeszcze sporo się nauczyć, ale było fajnie :) Ręce do teraz mnie bolą, tak ściskałam kierownicę. A i najmłodsza przedstawicielka klanu wyraźnie zadowolona, że auto podskakuje.

Działka zobaczona, czas na spacer po lesie. Oj, dawno nie byliśmy... Pies nie wiedział, gdzie pobiec najpierw - górka, dołek, za tory, do zagajnika... Ozór do ziemi, ale motorek w zadzie. Opadła z kondycji. Zima nie sprzyja wypadom, a i 8 lat na kudłatym karku zaczyna robić swoje.

Las ponury i szary, ale i tak piękny. Taki cichy. Córka zaanektowała moje nauszniki, przez co zmarzły mi uszy, ale za to jaka radość. Nawet pobiegała trochę samodzielnie, ale potem zażądała wzięcia na ręce. No cóż, królowa każe, matka-tragarz musi.

Kilka mignięć uśpionego jeszcze lasu oraz odkrycie, do czego zaprojektowano bagażnik Jimny'ego - mieści się w nim idealnie Lilacz :P










2 komentarze:

  1. No piękniutki ten Twój Jimmi i wygląda na dzielnego samochoda. Nie straszne mu koleiny i błota, a Lilusia faktycznie idealnie wpasowała się w samochodową przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest <3
      A lilacz to kobieta guma, udało jej się w tej wąskiej rzestrzeni obrócić... Ona nie ma chyba kości! :O

      Usuń