niedziela, 24 listopada 2013

Idzie zima

Tak mówią. Straszą od kilku dni, że przyjdzie już jutro. Ranek był jeszcze ciepły i spokojny, wyprałam Łosiowy ogon z błota. Było cicho i spokojnie. Ale teraz czuć, że coś się zmienia. Zawiało chłodem, stalowe chmury zaciągnęły niebo. Chyba nie uciekniemy przed zimą...

Zima to też czas, kiedy nasz pies odżywa. Lato ją męczy. Jednak geny husky'ego muszą być silne. Lee kocha śnieg i mróz. Dodaje jej to energii.
Dziś zabraliśmy ją do lasu. Las powoli usypia. Jest cichy i ciemny, krople wody wiszą na gałęziach i drutach. Liście powoli zmieniają się w śliską papkę pod stopami. A naszej Lee w to graj. Wybiegała całą skumulowaną energię, sadziła przez dróżki i między drzewami. Ona musi być skrzyżowaniem husky z chartem, czasem tak sobie myślę :)

Nieliczne chwile bezruchu

Lodzia w terenie
Kijaszki
Mój <3
Choinka świecąca własnym światłem
Radość
Oraz to, co zostało po ptaszku...
Zmarzliśmy trochę. Na szczęście w domku na odgrzanie czekał już przepyszny żurek, poczyniony rano przez moje Kochanie. Rozgrzał brzuszki, łapki i nosy.


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj, tak, uwierz, że zjadłabyś, bo wyszedł mu pyszny. Może będzie to dla ciebie podpowiedzią, kiedy dopadnie Cię jakże częsty dylemat "jezuuu, co dziś na obiad?" :)

      Usuń
  2. Ha! Do mnie dziś nareszcie dotarła. Wstałam bladym świtem, bo już dospać nie mogłam. Pierwsze co, to poleciałam do okna, a tam...śnieg! Pies za to niezadowolony, im starsza jest, tym bardziej zima jej doskwiera. Odkłaczyłam i uprałam jej już kapotkę, coby stare kości nie marzły. Stawy już nie te...i bolą.
    Za to Twoja to faktycznie jak na sterydach;) Tyle energii, gdzie to się mieści? Fajnie, że wie co się robi z patykiem, Tula nie ma pojęcia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona w domu jest nie do poznania - głównie leży i śpi, przełazi z miejsca w miejsce i łypie. Mało chodzi, prawie nigdy nie siedzi. Za to na zewnątrz to wulkan energii! biega jak gepard lub jak chart właśnie. Mój tata mówi, że ona ma "taką łatwość biegania". Jest niesamowicie zwinna, zwrotna, ma kocie ruchy. Cieszy oko. a kije owszem, lubi. Za to nie bawi się żadnymi zabawkami. Czasem gryzak pomęczy. A zimę kocha, nawet jej łapy nie marzną. mogłaby zamieszkać na śniegu. Husky ;)

      Usuń