sobota, 11 sierpnia 2018

Nowy telewizor

Nie nie, nie zamierzam się chwalić zakupem sprzętu RTV, zresztą i tak nie byłoby czym, lubimy nasz kilkuletni tv i nie mamy potrzeby zmian.
Chodzi o akwarium 😉 Bo to jest lepsze niż telewizja.
Tak się złożyło, że musieliśmy wymienić niemal całą obsadę. Zostało nam 5 rybek, w tym dwa zbrojniki, więc na czym tu oko zawiesić... I postanowiliśmy, że zmiana totalna. Niech będzie tym razem wielogatunkowo, kolorowo, warstwowo. I tak, mamy obecnie ławicę Danio fluo, które są jak małe, ruchliwe przecinku namalowane zakreślaczem, trzy statyczne "okręty" - prętniki karłowate, zwane Szczepanem, Marianem i Grzegorzem, nowego bojownik (słabość się ma...), który został Tytusem 2 oraz kilka kiryskow, które ryją dno niczym stadko dzików i są bardzo zajęte czyszczeniem.
Zobaczcie, czyż nie lepsze niż szklany ekran?






2 komentarze:

  1. Wolę jednak telewizor. Jeszcze w kwietniu miałem piękne akwarium i podobnie jak Ty zrezygnowałem z telewizora. Akwarium stało 2 lata, aż w końcu mój pierworodny dorósł na tyle żeby grać w piłkę i niestety często (pomimo zakazów) robi to w domu. Młody za mocno kopnął i akwarium posypało się w drobny mak. Tylko kilka rybek udało się uratować. Ostatecznie zdecydowałem się na szlaban dla młodego i zakup telewizora, a udało mi się dzięki pożyczce z https://taktofinanse.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Akwarium lepsze od telewizji

    OdpowiedzUsuń